Vizitka je dobrý pomocník

Vizitka neboli navštívenka je považována za něco samozřejmého primárně v podnikání. Nejde však o jedinou oblast, kde dokáže být dobrým pomocníkem. V podstatě v jakémkoliv kontaktu mezi dvěma neznámými lidmi dokáže přijít vhod. Proč? Na to se podíváme společně.

Co je to vizitka?

V praxi jenom malý obdélník z tvrdšího papíru, na kterém jsou uvedeny různorodé informace. Primárně potom o osobě, který si takové vizitky nechal vyrobit. Obvykle nechybí jméno, mailový a telefonní kontakt, popřípadě další doplňující informace, jako třeba adresa a IČ firmy, nebo pracoviště či oddělení.

Snadné předání kontaktu

Pokud se lidé vidí poprvé, a mají potřebu předat si kontakt, je celkem složité vytahovat telefony, nebo si psát kontaktní informace na své lístečky. Zde je vizitka dokonalým pomocníkem. Stačí ji vytáhnout z vizitkáře a předat. Druhá osoba tak rázem získá potřebné kontakty, a bude vědět i vaše jméno, pokud by ho náhodou zapomněla. K tomuto se vizitky předávají nejčastěji.

Jako reklamní nosič

Ano, i takto lze vizitku vnímat. Zvláště, pokud se nebude jednat o obyčejné provedení, ale půjde o něco neobvyklého. Tvarem, provedením, materiálem, nebo i tím, co na ní bude uvedeno. Může se tak stát i zajímavým reklamním nosičem, který bude propagovat firmu, posilovat její brand, nebo bude reprezentovat konkrétního nositele. Tedy osobu, která ji rozdává.

Kde všude se s vizitkami setkáte?

Jak jsme již zmínili, vizitka je velmi dobrým pomocníkem v oblasti podnikání, kde ji dávají majitelé i zástupci firem. Stejně tak se s ní setkáte ale třeba na veletrhu, kde je samozřejmou součástí různých dárkových balíčků. Vizitky používají například ale i lékaři ve zdravotnictví, aby svým pacientům mohli nabídnout případný kontakt, pokud budou cokoliv potřebovat. Vizitky však může používat i běžný člověk, když bude chtít někomu zanechat kontakt.

Publikováno: 08. 12. 2017

Kategorie: Nezařazené

Autor: Hanka Zvěřinová