Rozbitý telefon? Servis Mirotel vždy připraven

Všichni to známe. Telefon nám nečekaně vypadne z ruky a dopadne na zem. V tu ránu se nám tají dech a modlíme se, aby se na displeji neobjevily žádné praskliny. Bohužel, realita bývá krutá a rozbitý displej je smutnou realitou. Co si v takové situaci počít? Zajímat vás bude oprava mobilu Pardubice - firma Mirotel.

Nezoufejte! Rozhodně není nutné hned kupovat nový telefon. Existuje mnoho možností, jak váš poškozený miláček oživit a prodloužit mu životnost.

Zhodnoťte situaci

Prvním krokem je zhodnocení rozsahu poškození. Pokud se jedná jen o drobné škrábance, není nutné hned běžet do servisu. Na trhu existuje mnoho ochranných fólií a tvrzených skel, které displej ochrání před dalším poškozením.

Vážnější poškození, jako praskliny, rozbití displeje, nebo nefunkčnost dotykové plochy, už si ale vyžádají odborný servis.

Vyberte si ten správný servis

Při výběru servisu je důležité zvážit několik faktorů:

Zkušenost a specializace: Vybírejte servis s bohatými zkušenostmi s opravami daného typu telefonu. Například firma Mirotel se specializuje na opravy Apple zařízení (Apple Watch, iPhone, iPad), Samsung, Xiaomi a Huawei.

Kvalita dílů: Servis by měl používat pouze kvalitní a originální díly. Mirotel používá 100% originální díly pro Samsung a kvalitní díly pro ostatní značky.

Cena: Ceny oprav se liší v závislosti na typu opravy a použitém dílu. Vždy si předem vyžádejte cenovou nabídku. Mirotel se snaží o nejlevnější ceny na trhu.

Záruka: Na opravu by se měla vztahovat záruka. Mirotel poskytuje 12 měsíců záruky na veškerý servis a opravy Apple.

Mirotel – váš spolehlivý partner pro opravy mobilních telefonů

Firma Mirotel s pobočkami v Praze a Pardubicích a svozem z celé ČR je ideální volbou pro opravy vašeho poškozeného telefonu.

Proč si vybrat Mirotel?

Specialista na Apple zařízení: Servis mobilů Pardubice Mirotel se jako jeden z prvních servisů v ČR specializuje na opravy Apple Watch a nabízí širokou škálu oprav pro iPhone a iPad.

Kvalitní díly: Mirotel používá pouze kvalitní a originální díly.

Nejlepší ceny: Mirotel se snaží o nejlevnější ceny na trhu.

Záruka: Mirotel poskytuje 12 měsíců záruky na veškerý servis a opravy Apple.

Široká nabídka služeb: Mirotel nabízí opravy displejů, baterií, konektorů, tlačítek, a další.

Co dělat, když si nejste jisti rozsahem poškození?

Rozpoznání závažnosti poškození nemusí být vždy snadné. Prasklina na displeji nemusí nutně znamenat jeho nefunkčnost, stejně tak zdánlivě nepoškozený telefon může vykazovat problémy s dotykovou obrazovkou nebo vnitřními komponentami.

Zde je několik rad, jak si sami zkontrolovat stav telefonu:

Displej: Zapněte telefon a zkontrolujte, zda se obraz zobrazuje správně. Jsou na něm mrtvé body, barevné skvrny, nebo je zkreslený? Pokud ano, je pravděpodobné, že bude nutná výměna displeje.

Dotyková obrazovka: Zkuste po displeji prstem pohybovat a ověřte si, zda reaguje na dotek. Pokud nereaguje správně, nebo reaguje se zpožděním, může být problém s dotykovou vrstvou.

Funkčnost tlačítek a portů: Zkontrolujte, zda všechna tlačítka (zapínací, hlasitost, domovské) fungují správně. Zkuste také připojit nabíječku a sluchátka, abyste ověřili funkčnost portů.

Zvuk: Přehrajte si hudbu nebo video a zkontrolujte, zda telefon vydává zvuk. Zda je zvuk čistý, nebo zda je tlumený či praskavý.

Pokud si nejste jisti, zda je váš telefon poškozený, nebo si nejste jisti závažností poškození, nejlepší volbou je návštěva servisu. Zkušení technici zhodnotí stav telefonu a navrhnou nejlepší řešení opravy.

Nejen hardware, ale i software může zlobit

Někdy může telefon vykazovat problémy, které nesouvisejí s fyzickým poškozením, ale se softwarem. Pokud telefon pomalu reaguje, často se restartuje, nebo zamrzá, může pomoci:

Restart telefonu: To je často nejjednodušší způsob, jak vyřešit drobné softwarové problémy.

Aktualizace operačního systému: Zastaralý operační systém může způsobovat nestabilitu. Aktualizace na nejnovější verzi může pomoci.

Zálohování a obnovení továrního nastavení: Pokud aktualizace nepomůže, může být nutné provést tovární reset. Nezapomeňte si však předtím zálohovat svá data.

Pokud ani tyto kroky nepomohou, je opět na místě návštěva servisu. Zkušení technici provedou diagnostiku softwaru a navrhnou vhodné řešení.

Rady na závěr

Nepokoušejte se opravovat telefon sami, pokud nemáte potřebné znalosti a vybavení. Můžete tím telefon ještě více poškodit.

Před návštěvou servisu si telefon zálohujte. Tímto způsobem ochráníte svá data pro případ, že by bylo nutné provést tovární reset.

Zeptejte se v servisu na cenu opravy předem. Měli byste mít jasnou představu o tom, kolik oprava bude stát.

Nebojte se zeptat na záruku. Většina servisů poskytuje záruku na provedené opravy.

Doufáme, že vám tento článek pomohl zorientovat se v situaci, kdy dojde k poškození vašeho telefonu. Ať už se jedná o drobné škrábance, nebo vážnější poškození, neváhejte se obrátit na odborníky z firmy Mirotel. S jejich pomocí bude váš telefon brzy zase plně funkční.

Publikováno: 20. 02. 2024

Kategorie: Praktické tipy

Autor: Hanka Zvěřinová