Nezařazené

Nové trendy: home office a virtuální kancelář

Doba koronavirová zanechala své následky nejen na lidském zdraví, propadu ekonomiky, HDP, ale i ve způsobu fungování mnoha firem. Co se týče pracovní morálky, změnilo se mnohé. Od zadávání a plnění úkolů, po controling i systém odměňování. Nejeden zaměstnavatel zjistil, že bazírování na denní přítomnosti pracovníků v kancelářích a nekonečných poradách je nesmysl a práce na dálku má obrovské výhody.

Říká se tomu home office. Funguje na bázi koordinace, delegování a pracovní sebekázně každého zaměstnance. Práce na dálku přináší značné úspory, co se kancelářských kapacit týče, a tak není divu, že se velkému počtu zaměstnavatelů tento princip dokonale zalíbil a hodlají ho praktikovat i nadále. Od home office už je pouze malý krůček k inovaci s názvem virtuální kancelář.

Ekonomický restart

Jedná se o změnu provozu a zejména sídla společnosti. Sídlo firmy získá pouze administrativní adresu, na níž bude k dispozici call servis, jenž zaručí telefonní a korespondenční spojení. Veškerá další činnost je pak provozován mimo sídlo společnosti, a to buď v terénu nebo právě formou home office, která se v minulých měsících tolik osvědčila.

Majitel ušetří výrazné prostředky za provoz nemovitostí, které může investovat do benefitů, odměn nebo rozvoje. K změně smýšlení a chodu firem se odhodlává stále více společností. Nabízený koncept fungování je bezesporu ekonomičtější a často svou roli sehraje i potřeba umístit svou mateřskou kancelář v Praze.

Marketingový tahák

Sídlo firmy v Praze je prestižní vizitkou, která náhle otevře dveře tam, kde byly doposud zavřeny. Praha jako brandový a marketingový tahák nepřestává fascinovat obchodní partnery a přináší nové možnosti, které byly doposud zapovězeny.

Virtuální kancelář je výbornou variantou pro všechny podnikatelské subjekty, kteří přemýšlí nad úspory svých nákladů. Na všech nabízených adresách je zajištěno přebírání pošty, je zajištěn běžný denní servis pro klienty, jsou připraveny kancelářské prostory vhodné pro setkání s vašimi obchodními partnery a v pracovní době funguje recepce. Co víc si v dnešní nejisté době přát?

Reklama

S programem Money S3 vás budou pravidelné fakturace bavit!

Hledáte profesionání software pro řízení projektů? Vyzkoušejte zdarma český CRM systém eWay-CRM!

Úspěšné firmy využívají mzdový a personální systém Vema. Přidáte se k nim také?

K úspěchu pomáhají

Práce realitního makléře

Objevte volnost podnikání a řiďte si pracovní vytížení podle sebe.

Nejnovější komentáře

    Rubriky