Domů » 4 tipy, jak zhubnout zdravě bez zbytečného hladovění
Nezařazené

4 tipy, jak zhubnout zdravě bez zbytečného hladovění

Zhubnout snadno a nejlépe bez diety je snem mnoha lidí. Ovšem nemusí to být tak složité, jak se může zdát. Co kdybychom vám řekli, že zhubnout můžete i bez větší námahy? Stačí zařadit do svého denního režimu pár triků, které vám s redukcí hmotnosti efektivně pomohou. Jedná se o cvičení v krátkých intervalech a malé změny ve stravování. V následujících řádcích jsme pro vás připravili 4 tipy, jak zatočit s přebytečnými kilogramy snadno a rychle.

1. Klidně si dejte předkrm!

Zní to trochu absurdně – přece při dietě nebudete jíst předkrm, vždyť jsou to zbytečné kalorie navíc – ovšem my máme na mysli třeba salátový předkrm obohacený kousky zeleniny s lehkým dresingem. Zdravý, a navíc chutný předkrm vás alespoň trochu zasytí před hlavním jídlem – tudíž vám nezbude místo na tak velké porce. Do salátu můžete dokonce přidat i těstoviny, ale pozor! Raději se vyhněte klasickým těstovinám z bílé mouky – ty pro redukci tělesné hmotnosti nejsou zrovna to pravé ořechové.

2. Dopřejte tělu dostatek kvalitního spánku

Spánek by měl ideálně trvat nějakých 6 až 8 hodin. Tělo se kvalitním spánkem zbavuje stresových hormonů a nabývá klidu a pohody. Navíc spoustu lidí v pozdějších hodinách přepadá hlad, ale pokud budete spát, nic takového nehrozí.

3. Ketodieta

V posledních letech se právě ketodieta pyšní velké popularitě. Proč? Ketodieta je způsob redukce hmotnosti, který je naprosto bez hladovění. V proteinové dietě převládají v jídelníčku bílkoviny, konkrétně až 70 % – ty zajistí, aby tělo bylo dostatečně zasycené a vy neměli chuť na cukrovinky a jiné nezdravé pokrmy.

Jednou z možností, jak dosáhnout skvělých výsledků, je program Ketomix. Přečtěte si, co si o produktech myslí Radek z Ecoblogu v rámci této Ketomix recenze.

4. Sportujte

Omlouváme se, ale bez sportu hubnutí o to náročnější, a proto si zvolte libovolnou sportovní aktivitu, kterou budete provozovat alespoň 1 až 2krát týdně. Můžete do sportu zapojit i někoho dalšího, přece jenom ve dvou se to táhne lépe. Samozřejmě nemusíte dřít jako vrcholoví sportovci, trochu pohybu navíc je však něco, co dokonale umocní efekt jakéhokoliv dietního programu.