Návod, jak získat followers na Instagramu (2023)

Instagram se stal jednou z nejoblíbenějších platforem sociálních médií na světě s více než miliardou aktivních uživatelů. Je to vynikající platforma pro firmy i jednotlivce, na které mohou prezentovat své produkty, služby a talenty celosvětovému publiku. S takovým množstvím uživatelů na této platformě však může být náročné se zviditelnit a získat sledující. V tomto článku se s vámi podělíme o několik tipů a strategií, které vám pomohou získat více sledujících na Instagramu.

Followery si můžete koupit

Pokud se vám nechce čekat, až se followers získáte přirozenou cestou, udělejte to tak, jak to dělají mnozí přední čeští influenceři - kupte si Instagram followery na kupfollowers.cz.

Nákup sledujících na Instagramu je 100% bezpečný a jedná se o kvalitní followery, kteří po čase neubývají. Stačí si vybrat balíček, vyplnit přezdívku a sledovat, jak počet vašich sledujících dramaticky roste. Služba funguje od roku 2014 a je v naprostém souladu s pravidly Instagramu (= nákup Insta fanoušků není nelegální).

Optimalizujte svůj profil

Váš profil je první věc, kterou lidé uvidí, když navštíví vaši stránku. Je tedy nezbytné udělat skvělý první dojem. Začněte výběrem uživatelského jména, které je snadno zapamatovatelné a reprezentuje vaši značku. Pokud jste firma, použijte jméno své firmy, a pokud jste jednotlivec, použijte své jméno nebo jméno, které reprezentuje váš obor.

Váš životopis je další věc, kterou lidé uvidí, takže si na něm dejte záležet. Váš životopis by měl být jasný, stručný a měl by sdělovat, co děláte. Použijte klíčová slova relevantní pro váš výklenek a přidejte výzvu k akci, která lidi povzbudí, aby vás sledovali nebo navštívili vaše webové stránky.

Zveřejňujte příspěvky důsledně

Pravidelné zveřejňování příspěvků je jedním z nejlepších způsobů, jak se na Instagramu zviditelnit a získat sledující. Je však nutné najít frekvenci zveřejňování, která vyhovuje vám i vašemu publiku. Pokud budete zveřejňovat příliš mnoho příspěvků, můžete své sledující obtěžovat, ale pokud budete zveřejňovat příliš málo, může se váš obsah ve feedu ztratit.

Klíčem je najít správnou rovnováhu a konzistenci. Zkuste publikovat jednou nebo dvakrát denně a uvidíte, jak vaše publikum zareaguje. Pomocí aplikace Instagram Insights můžete také zjistit, kdy jsou vaši sledující nejaktivnější, a podle toho upravit plán zveřejňování.

Používejte hashtagy

Hashtagy jsou mocným nástrojem, který vám pomůže oslovit širší publikum na Instagramu. Jsou to v podstatě klíčová slova, která kategorizují váš obsah a usnadňují uživatelům objevování vašich příspěvků. Chcete-li hashtagy používat efektivně, prozkoumejte populární hashtagy ve svém oboru a zahrňte je do svých příspěvků.

Je však důležité hashtagy nepoužívat příliš často, protože to může vypadat jako spam a může to snížit angažovanost. Držte se několika relevantních hashtagů na jeden příspěvek a ujistěte se, že nejsou zakázané nebo označené Instagramem.

Zapojte své publikum

Zapojení je klíčem k budování věrných sledujících na Instagramu. Reagujte na komentáře, lajkujte a sdílejte příspěvky ostatních uživatelů a využívejte Instagram Stories k interakci s publikem. Tím, že se zapojíte do komunikace se svými sledujícími, si vybudujete důvěru a povzbudíte je k tomu, aby se zapojili do vašeho obsahu.

Spolupracujte s ostatními uživateli

Spolupráce s ostatními uživateli ve vašem oboru je vynikající způsob, jak se zviditelnit a získat nové sledující. Vyhledejte influencery nebo účty s podobným publikem jako vy a oslovte je ke spolupráci na příspěvku nebo kampani.

Spolupráce může mít mnoho podob, od sponzorovaných příspěvků po dárky nebo společné výzvy. Spoluprací můžete vzájemně využít své sledující a oslovit širší publikum.

Spouštění soutěží a dárků

Soutěže a dárky jsou zábavným a účinným způsobem, jak přilákat nové sledující a zapojit stávající publikum. Chcete-li uspořádat úspěšnou soutěž, nabídněte žádanou cenu a usnadněte účast v ní. Můžete uživatele požádat, aby vás sledovali, označili své přátele nebo sdíleli váš příspěvek, aby se mohli soutěže zúčastnit.

Při pořádání soutěží a dárků je však nutné dodržovat pokyny Instagramu. Například nemůžete uživatele žádat, aby se na fotografiích označovali, a musíte zveřejnit jakýkoli sponzorovaný obsah.

Používejte reklamy na Instagramu

Pokud máte k dispozici rozpočet, mohou vám reklamy na Instagramu pomoci oslovit širší publikum a přilákat nové sledující. Instagram nabízí několik reklamních formátů, včetně fotoreklamy, videoreklamy, kolotočové reklamy a reklamy ve Stories. Reklamy můžete cílit na základě demografických údajů, zájmů, chování a dalších údajů.

Reklamy na Instagramu mohou být účinným nástrojem k propagaci vaší značky nebo produktů a k získání nových sledujících. Je však nutné zajistit, aby kreativita reklamy byla přesvědčivá a relevantní pro vaši cílovou skupinu.

Používejte navíjecí videa na Instagramu

Instagram Reels je nová funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet krátká poutavá videa s hudbou nebo zvukem. Reels jsou vynikajícím způsobem, jak zábavnou a zábavnou formou prezentovat svou osobnost, kreativitu a značku. Mohou vám také pomoci oslovit širší publikum a přilákat nové sledující.

Chcete-li Reels používat efektivně, udržujte svá videa krátká a příjemná, používejte trendovou hudbu nebo zvuk a přidejte titulky nebo textové překryvy, aby byl váš obsah přístupnější. Reels můžete také použít k tvůrčí prezentaci svých produktů, služeb nebo talentů.

Používejte Instagram Stories

Příběhy na Instagramu jsou dalším vynikajícím způsobem, jak navázat kontakt se svým publikem a získat nové sledující. Příběhy jsou krátká vertikální videa nebo obrázky, které se zobrazují v horní části kanálu Instagram. Umožňují sdílet obsah ze zákulisí, nabízet náhledy a neformálněji prezentovat vaši značku.

Chcete-li Instagram Stories používat efektivně, buďte konzistentní, používejte poutavé vizuály a přidávejte ankety, otázky nebo kvízy, abyste podpořili interakci. Příběhy můžete využít také k propagaci svých nejnovějších příspěvků nebo produktů a k přesměrování návštěvnosti na své webové stránky nebo jiné platformy sociálních médií.

Buďte autentičtí a poutaví

A konečně nejdůležitějším aspektem získávání sledujících na Instagramu je být autentický a poutavý. Sdílejte svůj jedinečný příběh, prezentujte svou osobnost a komunikujte s publikem autentickým způsobem. Lidé sledují účty, se kterými se spojují a které považují za zajímavé, proto se zaměřte na vytváření hodnotného obsahu, který rezonuje s vaší cílovou skupinou.

Je logické, že získávání sledujících na Instagramu vyžaduje čas, úsilí a trochu kreativity. Optimalizací profilu, soustavným zveřejňováním příspěvků, používáním hashtagů, navazováním kontaktů s publikem, spoluprací s ostatními uživateli, pořádáním soutěží, používáním reklam na Instagramu, využíváním Instagram Reels a Stories a autentičností a angažovaností můžete získat věrné sledující a dosáhnout svých cílů na Instagramu. Nezapomeňte sledovat svůj pokrok, analyzovat výsledky a odpovídajícím způsobem upravovat svou strategii, abyste zajistili trvalý růst a úspěch.

Publikováno: 05. 03. 2023 / Aktualizováno: 11. 04. 2023

Kategorie: Marketing

Autor: Hanka Zvěřinová