Kreativita je cesta k úspěchu: Tipy, jak zaujmout zákazníky

Drobné dárky a reklamní předměty mohou mnohem větší přínos, než si možná dokážete představit. Vhodně zvolený „prezentík“ dokáže zákazník náležitě ocenit – třeba opakovaným nákupem nebo doporučením v řadách svých známých. Platí, že i malý dárek může významně ovlivnit budoucnost vzájemného vztahu s daným člověkem. A protože rozhoduje míra kreativity, kterou do dárečků vložíte, určitě se vám budou hodit následující praktické tipy.

Rozhodující je příležitost a typ zákazníka

Také v souvislosti s reklamními předměty a dárky platí, že úspěšnost závisí na správném výběru. Rozumět tomu můžete tak, že extrémně důležitá sorta zákazníků, jež ve vašem eshopu utrácí zdaleka nejvíce, rozhodně ocení hodnotnější dárek. Běžným zákazníkům uděláte radost i drobnostmi, které vám příliš nezvýší náklady. A samozřejmě berte ohled na zájmy a preference daného zákazníka.

Sleva na další nákup

Pokud si s dárky pro zákazníky nevíte rady, vsaďte na osvědčenou slevu na další nákup. I tu navíc můžete předat v originálním pojetí. V tomto směru jsou nepřekonatelné řezací plotry – umožňují tvorbu graficky zajímavých tiskovin. Co se týče samotné slevy, je na vašem uvážení, zda půjde o kredit v určité výši, procentuální slevu nebo třeba dopravu zdarma.

Dárek s originálním potiskem

V úvodu jsme slíbili jsme tipy na kreativní dárky – tady je máte. Trefou do černého může být pěkný přívěšek, kryt na mobilní telefon, hrnek na kávu, ale třeba i pěkné tričko. Na první pohled jde o docela běžné věci, kterými díru do světa neuděláte, ovšem když je opatříte stylovým potiskem (a třeba i svým logem), originální reklamní předmět je rázem na světě. Nemusíte přitom neustále zadávat zakázky reklamace – pořiďte si cenově dostupný 3D termolis na potisk a vyrábějte si potištěné dárky svépomocí. Pamatujte, že čím lépe dárek zacílíte, tím efektivnější vaše snaha o vybudování blízkého vztahu se zákazníkem bude.

Publikováno: 28. 04. 2022

Kategorie: Nezařazené

Autor: Hanka Zvěřinová